Адрас райвыканкама:
222531 Мінская вобласць, г. Клецк, пл. Маякоўскага, 10

Тэлефон прыёмнай:
(8-01793) 50-4-87

Факс: (8-01793) 50-6-39

E-mail:isp@kletsk.gov.by

Адзіны тэлефонны нумар
даведачнай службы "Адно акно":

142

Уязны знак у горад
Уязны знак у горад

КУП "Клецкая ЖКГ»

Пасяджэнне камісіі па супрацьдзеянні карупцыі КУП "Клецкая ЖКГ" адбудзецца 23 чэрвеня 2023 г.

ГРАФІК

правядзення публічных слуханняў кіраўніка КУП "Клецкая ЖКГ" з насельніцтвам Клецкага раёна ў 3 квартале 2023 года

Ф. і. О. кіраўніка, які праводзіць публічнае слуханне

Пасада

Тэма

Дзень, час, месца правядзення

Тэлефон для даведак

Навіцкі

Аляксандр

Мікалаевіч

дырэктар

Аб прымаемых мерах па навядзенні і падтрыманні парадку на тэрыторыях населеных пунктаў і забеспячэнні стабільнага функцыянавання аб'ектаў ЖКГ да працы ў зімовы перыяд 2023-2024 гадоў

11.09.2023

пачатак 09.00

г.Клецк, вул.Школьная,

18

Актавая зала

8 017 93 68- 0-61

КУП "Клецкая ЖКГ"

Гісторыя развіцця прадпрыемства бярэ пачатак з 1944 года, калі рашэннем Клецкага выканкама была створана камунальная служба, якая займалася санітарнай ачысткай і бягучым утрыманнем горада, жыллёвага фонду і лазні. З 1993 года функцыі прадпрыемства значна пашырыліся – на баланс быў прыняты лазнева-пральны камбінат з кацельні і хімчысткай. Праз год у склад прадпрыемства ўваходзіць падраздзяленне жылфонду, Водазабеспячэнне і каналізацыя, лазня і кацельня ад ПМК-178 у д.Заастравечча. Колькасць працуючых складае 120 чалавек. На працягу наступных 2 гадоў на баланс была прынятая кацельня РАПТ, кацельня масларобнага камбіната, кацельня ваеннага гарадка і кацельні калгасаў. Калектыў прадпрыемства вырас да 200 чалавек. У такім складзе прадпрыемства працуе да 2003 года. У 2003 годзе адбылася рэарганізацыя КУП «Клецкая ЖКГ» шляхам далучэння да яго КУП «Клецкі водаканал», КУП «Заастравецкая ЖКГ», МАУПП «Клецкае ХПУ» ў 2003 годзе, ААТ «Уневерсалремстрой» філіял Клецкі РСУ з 1 студзеня 2015 года. У 01.06.2018 у выніку рэарганізацыі ўчастак водаадвядзення, вадаправода і ачышчальных збудаванняў перададзены КУП «Салігорскводаканал». Колькасць работнікаў па стане на 01.01.2023 складае 360 чалавек.

Раённае камунальнае ўнітарнае прадпрыемства» Клецкая ЖКГ " зарэгістравана 29 ліпеня 2004 года ў сувязі з яго рэарганізацыяй рашэннем Мінскага абласнога выканаўчага камітэта за №703, УНП № 600123382. Маёмасць прадпрыемства знаходзіцца ў раённай камунальнай уласнасці і замацоўваецца за прадпрыемствам на правах гаспадарчага вядзення. Галіновым органам кіравання прадпрыемства з'яўляецца Дзяржаўнае аб'яднанне»жыллёва-камунальная гаспадарка Мінскай вобласці".

КУП» Клецкая ЖКГ " аказвае насельніцтву і юрыдычным асобам паслугі цеплазабеспячэння, тэхнічнага абслугоўвання і капітальнага рамонту жыллёвага фонду, вывазу і абясшкоджвання цвёрдых і вадкіх бытавых адходаў, лазневай гаспадаркі, добраўпарадкавання, гасцінічнай гаспадаркі, здае ў арэнду вытворчыя плошчы і іншыя віды паслуг. З'яўляецца натуральным манапалістам у сферы прадастаўлення паслуг цеплазабеспячэння і займае дамінуючае становішча на рынку паслуг па вывазу і абясшкоджванню цвёрдых і вадкіх камунальных адходаў.

На балансе прадпрыемства знаходзіцца: 30 цеплакрыніц, 73,42 км цеплавых сетак, на абслугоўванні 161 жылы дом агульнай плошчай кватэр 163,2 тыс.м2, 8 лазняў сумарнай умяшчальнасцю 266 помывочных месцаў, гасцініца з нумарным фондам 47 нумароў з 75 ложка-месцамі, 283,4 км дарог, вуліц і іншыя аб'екты.

У склад прадпрыемства ўваходзяць наступныя ўчасткі: цеплаэнергетыка, ЖЭУ, участак па бягучым змесце і добраўпарадкаванні, саначыстка, лазня, гасцініца, рытуал, РСУ.

Прадпрыемства з'яўляецца камерцыйнай арганізацыяй-юрыдычнай асобай па заканадаўстве Рэспублікі Беларусь.

Найменне прадпрыемства поўнае:

на рускай мове – раённае камунальнае ўнітарнае прадпрыемства»Клецкая ЖКГ";

на беларускай мове-раённае камунальнае ўнітарнае прадпрыемства " Клецкая ЖКГ»

Скарочаны:

– на рускай мове-КУП " Клецкая ЖКГ»

– на беларускай мове-КУП " Клецкая ЖКГ»

Месцазнаходжанне прадпрыемства: 222531, Рэспубліка Беларусь, Мінская вобласць, г. Клецк, вул. Школьная, 18.

Адрас электроннай пошты для дзелавой перапіскі: kleck.jkh@yandex.by

Электронныя звароты падаюцца з дапамогай сайта ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе: https://обращения.бел (інтэрнэт-сайт).

Мэтай дзейнасці прадпрыемства з'яўляецца гаспадарчая дзейнасць, накіраваная на поўнае і якаснае прадастаўленне жыллёва-камунальных паслуг насельніцтву і іншым спажыўцам і на атрыманне прыбытку.

Асноўнымі задачамі прадпрыемства з'яўляюцца:

- комплекснае развіццё і ўдасканаленне жыллёва-камунальнай гаспадаркі Клецкага раёна ў мэтах найбольш поўнага задавальнення патрэбаў насельніцтва, прадпрыемстваў і арганізацый у жыллёва-камунальных паслугах;

- забеспячэнне санітарнага стану г. Клецка, захаванне і пашырэнне зялёных насаджэнняў;

- змест палігона ТБО;

- забеспячэнне ўтрымання ў належным парадку і стане могілак г. Клецка і Клецкага раёна, брацкіх магіл і іншых месцаў пахаванняў.

Рэжым працы КУП " Клецкая ЖКГ»:

Панядзелак-пятніца:

З 8.00 ч. да 17.00 ч.

Абед: з 13.00 да 14.00

Рэжым працы разліковага цэнтра КУП " Клецкая ЖКГ»:

Панядзелак-пятніца:

З 8.00 да 17.00

Абед: з 12.00 да 13.00

Субота:

З 9.00 да 17.00

Тэлефоны даведачных службаў:

Дыспетчарская: 64454;

Разліковы цэнтр: 63549.

Кіраўнік:

Дырэктар Навіцкі Аляксандр Мікалаевіч

Служ.тэл.: 68061.

Вышэйстаячы дзяржаўны орган:

Клецкі раённы выканаўчы камітэт

222531, Мінская вобл., г. Клецк, пл. Маякоўскага, Д. 10

Тэлефон прыёмнай: 8 (01793) 50-4-87, факс 8 (01793) 50-6-39

Электронны адрас Клецкага райисполкома:isp@kletsk.gov.by

Рэжым працы Клецкага райвыканкама:

Штодня з 8.30 да 17.30

Перапынак на абед: з 13.00 да 14.00

Выхадныя дні: субота, нядзеля.

Прыём грамадзян у генеральнага дырэктара ажыццяўляецца па папярэднім запісе ў прыёмнай (1 паверх) альбо па тэлефоне 3226771.

Пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму кіраўніка арганізацыі асабісты прыём праводзіць асоба, якая выконвае яго абавязкі.

Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, абвешчаны прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень.

Час прыёму: кожны 1-ы аўторак і 2-я серада месяца

з 8.00 да 13.00 (па папярэднім запісе)

Тэлефон прыёмнай: 8 (017) 322-67-71, факс 8 (017) 326-46-94

Адрас электроннай пошты: info@minoblgkh.by

Паштовы адрас: 220030, г. Мінск, вул. Камсамольская, 13

Рэжым працы: Панядзелак-Пятніца з 8.00.до17. 00, абед з 13.00-14.00

Афіцыйны сайт: www.minoblgkh.by

Адрас: га ЖКГ Мінскай вобласці

220030, г. Мінск, вул. Камсамольская, 13

Час працы-8.00.-13.00, 14.00 - 17.00 выхадныя-субота, нядзеля.

Прыёмная-8 (017) 322-67-71

Кругласутачная дыспетчарская служба-8 (017) 323-67-72, факс - 8 (017) 326-46-94

Адрас электроннай пошты: info@minoblgkh.by

Тэл.: 8017 3226771

Ацаніць якасць працы можна з дапамогай партала рэйтынгавай ацэнкі http://качество-услуг.бел / login?redirect=/RatingPortal

Паважаныя наведвальнікі! Звяртаем увагу на тое, што 2 студзеня 2023 г.уступаюць у сілу змены, унесеныя ў Артыкул 25 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб», у сувязі з гэтым падача электронных зваротаў будзе магчымая толькі з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб - інтэрнэт-рэсурсу звароту, бел.

Паважаны наведвальнік!

Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (Рэдакцыя ад 28.06.2022) устанаўлівае падачу ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).

Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел (інтэрнэт-сайт).

Заяўнікі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў:

рэгіструюцца з дапамогай запаўнення формы рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце;

падаюць электронныя звароты і атрымліваюць адказы (паведамлення) на іх;

праглядаюць пералік пададзеных электронных зваротаў і статус іх разгляду;

накіроўваюць аператару сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў інфармацыйныя паведамленні і запыты на кансультацыю па пытаннях функцыянавання сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў.

Заяўнікі (за выключэннем асоб, якія з'яўляюцца адміністратарамі арганізацый або адказнымі асобамі) рэгіструюцца ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў шляхам унясення ў форму рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце наступных звестак пра сябе:

прозвішча, уласнае імя ,імя па бацьку (калі такое маецца), адрас месца жыхарства (месца знаходжання), абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі, адрас электроннай пошты - для фізічнай асобы;

уліковы нумар плацельшчыка, найменне, адрас месца знаходжання арганізацыі, а таксама прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), адрас электроннай пошты і абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты – для юрыдычнай асобы.

У ходзе рэгістрацыі заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай):

пацвярджае абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі шляхам унясення кода пацверджання, атрыманага ў СМС-паведамленні на ўказаны нумар;

пацвярджае адрас электроннай пошты шляхам пераходу па спасылцы, атрыманай на ўказаны адрас;

прымацоўвае які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент у выпадку яго выкарыстання для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў.

Па завяршэнні рэгістрацыі заяўніка (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў у аўтаматычным рэжыме фарміруе асабісты Электронны кабінет заяўніка.

Заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў заяўнікі можа выкарыстоўваць:

лагін і пароль, сфармаваныя ім пры рэгістрацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў;

лагін і пароль, сфармаваныя ў працэсе рэгістрацыі ў нацыянальнай паштовай электроннай сістэме;

які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент.

Пасля праходжання заяўнікам (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) працэдур ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў ажыццяўляе яго аўтарызацыю шляхам прадастаўлення магчымасці выкарыстання ў асабістым электронным кабінеце функцыянальных магчымасцяў, даступных заяўніку.