Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Стандартны
Павялічаны
Вялікі
Каляровая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Клецкі раённы выканаўчы камітэт
Галоўная / Агульная інфармацыя аб службе «адно акно»

Агульная інфармацыя аб службе «адно акно»

У мэтах выканання Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 «Аб службе «адно акно», на падставе рашэння Клецкага раённага выканаўчага камітэта ад 15 кастрычніка 2018 года № 1188 «Аб стварэнні службы «адно акно» і зацвярджэнні Рэгламенту яе работы» з 27 лістапада 2018 г. у Клецкім раённым выканаўчым камітэце створана служба «адно акно».

Служба «адно акно» Клецкага раённага выканаўчага камітэта размешчана ў адміністрацыйным будынку райвыканкама па адрасе:

г. Клецк, плошча Маякоўскага, 10, кабінет 109 (1 паверх)

Рэжым працы службы:

панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00 (перапынак з 13.00 да 14.00),

серада з 8.00 да 20.00 (перапынак з 13.00 да 14.00),

другая субота месяца з 9.00 да 13.00 (без перапынку)

Тэлефоны для кансультацый: 66986, 50864

E-mail: ookletsk@kletsk.gov.by

Спецыялісты службы «адно акно»:

Барташэвіч Наталля Міхайлаўна, спецыяліст упраўлення забеспячэння функцый службы "адно акно" камунальнага вытворчага ўнітарнага прадпрыемства "ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта", тэл. 66986

Якубоўская Вольга Міхайлаўна, спецыяліст упраўлення забеспячэння функцый службы "адно акно" камунальнага вытворчага ўнітарнага прадпрыемства "ІВЦ Мінскага абласнога выканаўчага камітэта", тэл. 50864

Спецыялісты службы "адно акно" выконваюць наступныя функцыі:

- выдаюць даведкі (выпіскі) з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, доступ да якіх арганізаваны ў службе «адно акно»;

- тлумачаць абавязак упаўнаважаных органаў самастойна запытваць дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, за выключэннем тых, якія ўключаны ў пералікі дакументаў і (або) звестак, што прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі, а таксама правы і абавязкі зацікаўленых асоб;

- тлумачаць тэрміны накіравання запытаў у іншыя дзяржаўныя органы, іншыя арганізацыі, парадак унясення платы за выдачу атрыманых па такіх запытах дакументаў і (або) звестак, за прадастаўленне якіх заканадаўствам прадугледжана спагнанне платы, а таксама іншыя пытанні, звязаныя з парадкам падачы заяў, у тым ліку ў электроннай форме, падрыхтоўкі дакументаў і выдачы адміністрацыйных рашэнняў;

- бясплатна прадастаўляюць прадугледжаныя заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах формы (бланкі) дакументаў, неабходных для звароту за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур, тлумачыць парадак іх запаўнення і прадстаўлення;

- прымаюць заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з заявамі;

- адмаўляюць зацікаўленым асобам у прыняцці заяў у парадку і выпадках, прадугледжаных заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь;

- падрыхтоўваюць да разгляду заявы, а таксама дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца разам з імі, і перадаюць матэрыялы ў адпаведныя ўпаўнаважаныя органы, у тым ліку ў выглядзе электронных дакументаў (пры неабходнасці);

- атрымліваюць дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, запэўніваюць дату і спосаб атрымання інфармацыі, неабходнай для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, атрыманай з дапамогай:

агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы з дзяржаўных рэгістраў, рэестраў, кадастраў, спісаў, каталогаў, баз і банкаў даных, іншых інфармацыйных рэсурсаў і сістэм, інтэграваных у агульнадзяржаўную аўтаматызаваную інфармацыйную сістэму;

накіравання запытаў і атрымання адказаў у выглядзе электронных дакументаў з выкарыстаннем сістэмы міжведамаснага электроннага дакументазвароту дзяржаўных органаў;

- выдаюць зацікаўленым асобам адміністрацыйныя рашэнні (іх копіі, выпіскі з іх);

- растлумачваюць парадак і тэрміны абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў;

- выдаюць зацікаўленым асобам унікальны ідэнтыфікатар у мэтах забеспячэння доступу да адзінага партала электронных паслуг агульнадзяржаўнай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы для падачы заяў, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (апавяшчэнняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (адклікання) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме;

- вядуць справаводства па заявах ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.

Асноўныя задачы службы:

- забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно" пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;

- стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

- аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- выдача адміністрацыйных рашэнняў.

Адзіны даведачна-інфармацыйны нумар тэлефона для аказання

кансультатыўнай дапамогі па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур-142

Патэлефанаваўшы па нумары 142, вы зможаце атрымаць кансультацыю:

- аб найменні адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўным органам;

- аб пераліках дакументаў і (або) звестках, што прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- тэрміны ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- аб тэрмінах дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

- аб памерах платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, а таксама рэквізітах банкаўскіх рахункаў для ўнясення такой платы;

- пра час прыёму, месцазнаходжанне, нумар службовага тэлефона, прозвішча, імя, імя па бацьку, пасады работніка (работнікаў) дзяржаўнага органа, структурнага падраздзялення, які вядзе прыём грамадзян па пытанні ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

- аб правах і абавязках грамадзян пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;

- аб выдачы грамадзянам унікальнага ідэнтыфікатара.

Унясенне платы за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур і запытаныя райвыканкамам (іншымі арганізацыямі) дакументы можна зрабіць:

Інфакіёск

ААТ»ААБ Беларусбанк"

г. Клецк, пл. Маякоўскага, 10

(1 паверх райвыканкама)

ЦБП №519 ААТ «Белаграпрамбанк»

г. Клецк, вул. Садовая, 13

ЦБП № 607

ААТ "ААБ Беларусбанк" у г. Клецку

г. Клецк, вул. 17 верасня, 1

Для звесткі грамадзян

Служба "адно акно" Клецкага раённага выканаўчага камітэта ажыццяўляе функцыі па прыёме заяў зацікаўленых асоб аб унясенні змяненняў і (або) дапаўненняў у адміністрацыйныя рашэнні, аб выдачы дублікатаў адміністрацыйнага рашэння па адміністрацыйных працэдурах, па якіх прыём заяў на іх ажыццяўленне і выдача адміністрацыйных рашэнняў ажыццяўляецца праз службу «адно акно».

У службе» адно акно " Клецкага райвыканкама ў адпаведнасці з пунктам 11 Палажэння аб парадку стварэння і дзейнасці службы «адно акно», зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 «Аб службе «адно акно», арганізаваны папярэдні запіс зацікаўленых асоб па тэлефонах 66986 і 50864 або пры асабістым звароце (г. Клецк, пл. Маякоўскага, Д. 10, каб. 109, 1 паверх) па пытаннях прыёму заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур.

Асоба, упаўнаважаная на ажыццяўленне непасрэднага кіраўніцтва арганізацыяй дзейнасці службы "адно акно", - Ярашэвіч Аксана Іванаўна, загадчык сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Клецкага раённага выканаўчага камітэта

Рэжым работы:

Панядзелак-пятніца

з 8.00 да 13.00

з 14.00 да 17.00

3-ці паверх, каб. № 305

тэл. 50657

Ацаніць якасць працы можна з дапамогай Партала рэйтынгавай ацэнкі